Fleur

Video’s:

Over mij

Hallo allemaal!
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Fleur, een lachend en levens genietend meisje. Ik ben vandaag de dag 16 jaar en ik zit in vwo 5. Mijn hobby's zijn voetballen, volleyballen (eigenlijk vind ik bijna alle sporten wel leuk), shoppen, afspreken met vrienden, windsurfen, duiken en reizen.

Ik word erg gelukkig van reizen en alles wat ermee te maken heeft. Mijn droom is dan ook om alle landen van de wereld te bezoeken. Dat zijn om precies te zijn 195 landen en  ja, Vaticaanstad, Liechtenstein etc tellen ook mee. Op dit moment kan ik 17 landen wegstrepen, dus ik heb er nog 178 te gaan. Op mijn blog wil ik mijn (reis)verhalen met jullie delen. Alvast bedankt voor het kijken op mijn blog. Laat vooral even een reactie achter met wat je ervan vindt.

Liefs,

Fleur

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Albanië, Aruba, België, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Kroatië, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.